ElResum.cat

El Ministeri de Consum, dirigit per Pablo Bustinduy, investigarà una important empresa de venda d’entrades, presumptament Ticketmaster, per possibles irregularitats en la venda online de tiquets pels concerts de Bad Bunny a Espanya el 2026. L’artista porto-riqueny oferirà 12 concerts, dos a Barcelona i deu a Madrid. La investigació sorgeix arran de la denúncia de l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), que acusa Ticketmaster de pràctiques “irregulars i abusives” en la fixació de preus, utilitzant un sistema de preus dinàmics que els incrementa segons la demanda i aplicant càrrecs addicionals poc clars. El Ministeri vol determinar si aquests càrrecs addicionals compleixen la legalitat. Aquesta investigació se suma a un expedient informatiu ja obert contra diverses empreses de venda d’entrades online, iniciat després d’una denúncia de l’OCU el 2024 per la repercussió de les despeses de gestió al consumidor. Bustinduy ha afirmat que el preu final ha de ser transparent des del principi i que la nova llei de defensa dels consumidors obligarà a incloure les despeses de gestió en el preu inicial. Tot i les queixes i les dificultats en el procés de compra, les entrades pels concerts de Bad Bunny estan esgotades.